
Bezpieczne zakupy
DRODZY KLIEŃCI, DRODZY NAJEMCY,
Alfa Centrum podejmuje wszelkie niezbędne kroki, zapewnić Państwu komfort i bezpieczeństwo w naszym centrum. Działamy zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami i zaleceniami.
DBAJMY O SIEBIE NAWZAJEM:
- Prosimy o zachowanie odstępu od innych osób przynajmniej 1,5 m.
- Prosimy o parkowanie na co drugim miejscu, a jeśli to niemożliwe prosimy zachowanie dystans przy wsiadaniu / wysiadaniu z pojazdów.
- Prosimy o przestrzeganie aktualnych przepisów dotyczących zakrywana ust i nosa (maseczki dostępne są w naszym Centrum w następujących sklepach: Grey Wolf, Marylin, Perfect Clean, Piotr i Paweł, Superpharm).
- Prosimy o regularne mycie i dezynfekowanie rąk.
- Jeśli to możliwe, prosimy o korzystanie z płatności bezgotówkowych.
- Prosimy o korzystanie z wind tylko wtedy, gdy są Państwo od nich zależni. W celu zagwarantowania minimalnej odległości wymaganej przepisami, korzystanie z wind jest dozwolone tylko dla 4 osób jednocześnie.
- Na schodach ruchomych należy zachować co najmniej 4 stopnie odstępu.
- Prosimy o stosowanie się do komunikatów umieszczonych w centrum i w sklepach.
Abyście mogli Państwo spokojnie robić u nas zakupy, określiliśmy szereg środków zapobiegawczych, które stosujemy w naszym centrum:
1. Zwiększone czyszczenie często używanych punktów dotykowych lub powierzchni, takich jak uchwyty drzwi, poręcze schodów ruchomych, przyciski wind.
2. Ochrona Centrum kontroluje przestrzegania oficjalnych przepisów i zwraca uwagę odwiedzających centrum na konieczność zachowania odpowiedniej odległości.
3. Dozowniki do płynu dezynfekującego umieszczone zostały w strefach wejściowych, toaletach i w pasażu handlowym.
4. Porady dotyczące ogólnie obowiązujących środków prewencyjnych przy wejściach do centrum, toaletach i w pasażu handlowym. Są to: przestrzeganie wymogów dotyczących odległości, zalecenia dotyczące regularnej higieny rąk, zalecenie dotyczące płatności bezkontaktowych, zalecenie dotyczące zakrywania ust i nosa maseczką lub innym materiałem, zalecenia dotyczące noszenia jednorazowych rękawiczek w czasie zakupów, zalecenia dotyczące parkowania pojazdów, zwracanie uwagi na innych klientów.
5. Instrukcje użytkowania wind i schodów ruchomych.
6. Wyłączenie z działalności stref relaksu oraz stref odpoczynku (włączając w to ławki).
7. Zamknięcie placów zabaw dla dzieci.
8. Wyłączenie Wi-Fi w centrum.
9. Uwrażliwianie najemców na przestrzeganie i wdrażanie przepisów urzędowych.
10. Regularne informacje dla klientów poprzez ogłoszenia, stronę internetową centrum i Facebook.
11. Regularne informowanie najemców poprzez pisma okólne dla najemców.
12. Kontrolowanie ilości osób przebywających w centrum handlowym, jeżeli to konieczne – czasowe zamykanie wejść do centrum, zarządzanie kolejką przed wejściami do centrum, w razie potrzeby rozdzielenie wejść i wyjść, tworzenie ruchu jednokierunkowego w wąskich miejscach.